Celular com defeito.

You need help? Check the general infos or post your question here!
Post Reply
Cosmeavalo
Posts: 3
Joined: Thu May 04, 2017 8:27 am

Celular com defeito.

Post by Cosmeavalo » Thu May 04, 2017 8:33 am

Olá, sou brasileiro e me divirto com o jogo OMEGA VANITAS, acabo de chegar ao level 10 e passei por um experiência ruim. Cadastrei minha facção depositei um valor ao fundo da mesma e por algum motivo a facção foi desfeita tentei recriar mais a programação disse ser possível só em 48hrs. Gostaria muito que pudessem revogar essa programação pois como disse sou brasileiro e eu e meus amigos estavamos ansiosos a dar início nessa facção, tornar mais divertido o jogo, atenciosamente aguardo a resposta. (Desejo saber se é possivel retirar a ordem da criação da facção em 48hrs para que eu possa novamente funda-la).

User avatar
Vevrok
Posts: 108
Joined: Mon Mar 27, 2017 2:08 am
Location: Brazil

Re: Celular com defeito.

Post by Vevrok » Thu May 04, 2017 12:43 pm

Cosmeavalo wrote: Thu May 04, 2017 8:33 am Olá, sou brasileiro e me divirto com o jogo OMEGA VANITAS, acabo de chegar ao level 10 e passei por um experiência ruim. Cadastrei minha facção depositei um valor ao fundo da mesma e por algum motivo a facção foi desfeita tentei recriar mais a programação disse ser possível só em 48hrs. Gostaria muito que pudessem revogar essa programação pois como disse sou brasileiro e eu e meus amigos estavamos ansiosos a dar início nessa facção, tornar mais divertido o jogo, atenciosamente aguardo a resposta. (Desejo saber se é possivel retirar a ordem da criação da facção em 48hrs para que eu possa novamente funda-la).
Desculpe pelo ocorrido mas isso não pode ser modificado, apenas o desenvolvedor pode mecher nisso

Enquanto ao bug, talvez os GMS podem reembolsar você se caso detalha-se mais o ocorrido e em inglês!

Ps: lembre-se da próxima vez em posta na area (Forum Português)

*If need help translating better this post, just tell me*
Languages: Portuguese,English,spanish

User avatar
Aegis
Posts: 540
Joined: Wed Apr 05, 2017 12:32 pm

Re: Celular com defeito.

Post by Aegis » Thu May 04, 2017 7:30 pm

As already said above by vervok, if its not in english it should be posted in the right language section.

If you want to post it here, either you write it in english or at least use google translate and state you used that 😊
Aegis :: Retired Senior Game Master (SGM)
Languages: English, Italian, German

FAQ:
http://ov.dmgamestudio.com/viewtopic.php?f=7&t=229
Game Rules:
http://ov.dmgamestudio.com/viewtopic.php?f=7&t=151

User avatar
ardesia
Posts: 609
Joined: Wed Mar 15, 2017 9:18 pm
Location: Italy

Re: Celular com defeito.

Post by ardesia » Thu May 04, 2017 8:08 pm

Since there are languages not spoken by any GM, I think it's appropriate having other-than english posts in the common forums.
Of course, posting a google-translated version of the text would make things more easily solved.
As an example, I often give a look at forum using my phone's browser - copy, paste, translate on phone is hard and long a process, thus I read all help requests in other-than english (well, but italian of course) just when I am at tablet or pc. This, can result in longer answer time.
Please remember that english is the official game and forum language: we try using auto-translators, in order to help non-english speaker players, but this is not a duty to us, and it happens to be not always possible.
ardesia :: Retired Game Master (GM)
Game rules :: Forum rules

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests